Friday, July 18, 2014

החמאס ומלחמתו בילדים

בכל שנה יוצא מגני הילדים של עזה מחזור חדש של בוגרים לבושים כמחבלים מתאבדים. בטקס הסיום מוצגים ארונות מתים קטנים, עם דגלים של ארגוני טרור ובלונים צבעוניים.

אחד המורים הסביר: "בטקסי הסיום השנתיים אנחנו דואגים לכך שהילדים ייצגו את תפקידם במסגרת המאבק וההתנגדות בדרכו של אללה".

ילד אחד סיפר על רצונו לפוצץ את עצמו כדי להרוג יהודים רבים ככל האפשר. המאמר התפאר בכך שהילדים "רוצים להתנדב בעתיד". אבל לא לכולם יש סבלנות לחכות. עבדאללה קוראן, לדוגמה, היה רק בן 12 כשנתפס עם פצצה בתיקו. ושטיפת המוח מתחילה בגיל צעיר בהרבה. עיתונים ותוכניות טלוויזיה מעודדים את הילדים בכל אמצעי - משירים ועד דמויות מחופשות - לרצוח ולמות. בתוכנית "חלוצי המחר", הילדים מוסתים לגדול כדי לרצוח יהודים. "את כולם?", נשאלה ילדה אחת באולפן. התשובה: "כן".

חמאס לא רק הופך ילדים לרוצחים; הוא גם משתמש בהם כמגינים אנושיים. הארגון דחק במשפחות עזתיות שלמות להגן עליו כך. הוא תועד בשיגור רקטות מקרבת בית ספר.

שר הפנים של חמאס אמר: "אצל בני העם הפלסטיני, המוות הפך לתעשייה... ולכן הם התארגנו כמגינים אנושיים שבהם חברים הנשים, הילדים, הזקנים, וקדושי הג'יהאד".

כשדובר מטעם החמאס דיבר בזכות השימוש במגינים אנושיים, הוא הזכיר את המקרה של ניזאר ריאן, אחד מראשי החמאס שהקיף את עצמו במתכוון בנשיו וילדיו כששמע כשעומדים להתקיף אותו, ושאל בני משפחה אחרים אם הם רוצים למות איתו כשהידים.

אבל חמאס, כמו אש"ף והג'יהאד האיסלאמי, לא רק משתמש בילדים שלו כבשר תותחים. הוא שואף לרצוח ילדים יהודים.

בפיגוע ההתאבדות במסעדת "סבארו" בירושלים נרצחו בין היתר שבעה ילדים, כולל ילדה בת שמונה וילד בן שנתיים. ילדים רבים אחרים נפצעו. ילדה בת שלוש הועפה באוויר בפיצוץ ונחתה על שברי זכוכית.

"אנשים - תינוקות - עפו דרך החלון והתכסו בדם", תיאר עד ראייה את האירוע המחריד. רב מניו יורק שהיה במסעדה סיפר על "הליכה בתוך ערימת גופות, כולל של ילדים". עד ראייה נוסף סיפר: "הדבר הכי נורא שראיתי, ושאני חושב שילווה אותי כל חיי, היה תינוק שישב בעגלה מחוץ לחנות אחת - והיה כבר מת. אחרי הפיצוץ, אמו של התינוק יצאה מהחנות והתחילה לצרוח בהיסטריה".

אחת המחבלות שהשתתפו בפיגוע תיארה את תחושותיה ואת תגובות הערבים לחדשות. "בזמן שנסעתי באוטובוס [לרמאללה] וכולנו בירכנו זה את זה, אמרו ברדיו שהיה פיגוע התאבדות במסעדת סבארו, וששלושה אנשים נהרגו. אני מודה שהייתי קצת מאוכזבת, כי קיוויתי למספר גבוה יותר. ועדיין, כשהם אמרו 'שלושה הרוגים', אמרתי: 'השבח לאללה'. אחרי שתי דקות אמרו ברדיו שהמספר עלה לחמישה. רציתי להסתיר את החיוך שלי, אבל פשוט לא יכולתי. השבח לאללה, זה היה נהדר. כשהמספר המשיך לעלות, הנוסעים מחאו כפיים".

מחבל נוסף שהשתתף בפיגוע אמר, "אנחנו חייבים לשלוח להם מסר שהילדים שלהם לא בטוחים". אביו של המחבל המתאבד, שבא ממשפחה אמידה, הסביר את המניע לפיגוע: "אנחנו חייבים להיפטר מהיהודים".

יוסוף אל-קרדאווי, המנהיג הדתי של תנועת האחים המוסלמים "המתונה" - שהיא ארגון האם של החמאס ואל-קעידה - אמר: "התקפות התאבדות הן הדרגה הגבוהה ביותר של מות קדושים, כי אין דבר כזה 'אזרחים' בישראל".

הוא הוסיף: "יש ברשותנו ילדים שהם פצצות, והפצצות האנושיות האלה חייבות להימשך עד לשחרור".

שייח' ראשיד גאנושי, מהמפלגה הטוניסאית א-נהדה, המתונה באותה מידה, אמר: "אין בישראל אזרחים. התושבים - גברים, נשים, וילדים - הם חיילים בצבא המילואים, ולכן מותר להרוג אותם". אגב, ההשתלטות של א-נהדה על טוניסיה זכתה לתואר "ההצלחה היחידה" של האביב הערבי.

שייח' אחמד יאסין, שהיה המנהיג הרוחני של חמאס, אמר: "אין אזרחים בישראל, הם כולם צבא, כולם כובשים". איסמעיל אבו שנב, אחד ממייסדי חמאס, שמתואר לעתים קרובות בתקשורת כאחד מהמנהיגים המתונים בארגון, חזר על דברי המפלצת הזקנה: "אין אזרחים בישראל".

סעיף 7 באמנת חמאס כבר הבהיר ששיאה של מלחמת הדת שמנהל הארגון יהיה השמדתם המוחלטת של כל היהודים. פירוש הדבר הוא, כמו שאמר גאנושי, השמדתם של גברים, נשים - וילדים. חמאס משתמש בילדים של עצמו כמגינים אנושיים וכבשר תותחים. והוא שואף לרצוח כמה שיותר ילדים יהודים.

כשישראל הורגת בטעות ילדים ערבים תוך כדי מלחמה, המדינה כולה נכנסת לטראומה. כשהערבים הורגים ילדים יהודים, הם חוגגים - כמו הנוסעים באוטובוס לרמאללה שמחאו כפיים בכל פעם שהרדיו השמיע דיווח על מספר הנרצחים המעודכן במסעדת סבארו. חמאס ממשיך לחגוג ולציין את הפיגוע הזה, מפני שרצח ילדים הוא התגלמות ערכיו הדתיים.

שייח' מוחמד אבן אל-עות'יימין, שהיה אחד מאנשי הדת הבכירים בערב הסעודית, הסביר מדוע יש לרצוח נשים וילדים. "מה שברור הוא שמותר לנו להרוג את נשיהם וילדיהם, אפילו אם זה עלול למנוע מאיתנו לקחת אותם כרכוש (עבדים) - מפני שזה שובר את לבם של האויבים".

"אם לא נהרוג אותם, זו תהיה השפלה בשבילנו", הוסיף השייח'. "כבודם של המוסלמים חשוב יותר מרכוש".

פסק ההלכה הזה צוטט על-ידי אנוואר אל-אוולאקי, התועמלן הבכיר של אל-קעידה.

מבחינת חמאס, כמו מבחינת אל-קעידה, בוקו חראם ואינספור ארגוני טרור איסלאמיים אחרים, ילדים מתים הם סיבה לגאווה. ארגוני הטרור ממלאים את ילדיהם בשנאה וחוגגים כשהילדים האלה רוצחים את ילדיהם של מי שאינם מוסלמים.

כת מוות שולטת בעזה. היא שואפת למותם של ילדים בשני הצדדים, והיא האחראית לו.

===

קישור לגרסה האנגלית

Leave your comment

Post a Comment

test

 

Copyright © 2010 סולטן קניש / דניאל גרינפילד | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki