Wednesday, August 12, 2015

כשמוסלמים שורפים יהודים בעודם בחיים


מלחמת האש של המוסלמים נגד יהודי ישראל.
 

העולם הזדעזע כשדאעש שרף איש בתוך כלוב, אבל טרוריסטים מוסלמים השורפים יהודים בעודם בחיים מתקבלים בפחות זעזוע ומקבלים פחות תשומת לב.

המלחמה הזו, שבה מכוניות ואוטובוסים מוצתים כאשר משפחות עדיין בפנים, היא לא העבודה של מיעוט זעיר וקיצוני. למבצעים יש את התמיכה של הרשות הפלסטינית. חלקם יצאו לחופשי מהכלא הישראלי באמצעות התערבות של הרשות הפלסטינית, ברק חוסיין אובמה וג'ון קרי.

השבוע
ענבר, אם צעירה לשלושה, נשרפה ביותר מחמישה עשר אחוזים מגופה לאחר שבקבוק תבערה הושלך לעבר מכוניתה בירושלים. למרות פציעותיה, היא הייתה אחת מבני המזל.

בשנה שעברה
איילה שפירא, ילדה בת 11, הייתה בדרך הביתה משיעור מתמטיקה. הוריה הסיעו אותה חזרה לכפר אל מתן, כשטרוריסטים מוסלמים השליכו בקבוקי תבערה לעבר מכוניתם. הפצצה ניפצה את החלון ונחתה בחיקה, מציתה את שיערה ובגדיה באש.

"אני פשוט ראיתי משהו בוער עף אלינו ופתאום הכל התפוצץ,"
אמרה איילה מאוחר יותר.

הילדה בת ה-11 פעלה באש כדי לפתוח את חגורת הבטיחות שלה והתגלגלה על הקרקע כדי לכבות את הלהבות, אבל עדיין
סבלה מכוויות מדרגה שלישית על 40 אחוזים מפניה ופלג גופה העליון.

כמה ילדים שהותקפו על ידי פצצת תבערה שאחזו טרוריסטים מוסלמים לא היו ברי מזל כמוה.

רחל וייס ושלושת בניה, נתנאל, 3, רפאל, 2, ואפרים, 10 חודשים, נשרפו יחד על אוטובוס, כאשר  האם הצעירה זרקה עצמה על ילדיה בעצמה כדי לנסות ולהגן עליהם.

כל הארבעה נקברו יחד בקבר אחד.

שני נוסעים אמריקאים,
סנדי ודב בלום, גם הם נסעו באוטובוס לירושלים. הם השאירו את ילדיהם עם סבא וסבתא שלהם. בקבוקי תבערה הציתו אותם באש. סנדי נדחפה לתוך נחל אלישע, על שם הנביא התנ"כי שריפא את המים, אשר נקרא מחדש עין-הסולטן על ידי פולשים מוסלמים שביקשו לכבד את הרודן הרצחני שלהם במקום את הנביא הקדמון.

הטרוריסטים המוסלמים עירבבו דבק ובנזין כך שהתערובת הבוערת תצמד לעור של קורבנותיהם. לזוג האמריקאי לקח שנים של ניתוחים על מנת להתחיל את הדרך להחלמה.

מחמוד חרביש וג'ומעה אדם, מבצעי הפיגוע האכזרי,
שוחררו על ידי ישראל בלחץ אובמה וקרי כדי להחזיר את הרשות הפלסטינית לשולחן המשא ומתן. יחד עם מחבלים משוחררים האחרים, הם התקבלו כגיבורים על ידי הנשיא עבאס והיו זכאים למשכורת חודשית.

משפחת משה נסעה לקניות של לפני חג הפסח כאשר מכוניתם נפגעה מבקבוק תבערה מוסלמי. עפרה משה, שהיתה בחודש החמישי להריונה, לא הצליחה לפתוח את חגורת הבטיחות שלה ונשרפה למוות. לבנה טל בן החמש לקח שלושה חודשים למות מכוויותיו.

אחותו בת השמונה,עדי, סבלה מכוויות קשות בעוד אביה גלגל את גופה הבוער בחול על מנת לכבות את הלהבות. "הסתכלתי לכיוון המכונית שלנו וראיתי את אמא שלי נשרפת מול העיניים שלי", היא משחזרת.

היא עדיין זוכרת איך ששכבה חבושה בעוד אחיה הקטן צורח מכאב בחדר הסמוך.

מוחמד דאוד, הטרוריסט המוסלמי שעשה זאת למשפחה, קיבל שני מאסרים עולם ו72 שנים נוספות. אך כאשר הרשות הפלסטינית דרשה את שחרורו, אובמה וקרי הכריחו את  ישראל להסכים.

ישראלים שהורגים מוסלמים הופכים למנודים. מוסלמים ששורפים יהודים למוות  מואדרים כגיבורים. ויש הרבה גיבורים מואדרים כאלה, הלהוטים לקבל משכורת מהרשות הפלסטינית במימון סיוע חוץ אמריקאי ואירופאי, וכן לקבל כרטיס "יציאה מהכלא" מאובמה וקרי.

בשבוע שעבר בלבד, היו מעל לתריסר התקפות של פצצות תבערה. עד כה השנה היו 102 התקפות על ידי פצצות תבערה. גם האינתיפאדה עצמה החלה כאשר בקבוק תבערה הושלך לעבר חיילים ישראליים. במהלך
ארבע השנים שלאחר מכן, היו 3,600 פיגועי פצצות תבערה. שריפת יהודים למוות היא המהות של פלסטין.

וכן יש את ג'יהאד האש של שריפת היערות שיכול לאיים על שכונות שלמות. השריפה האחרונה שאילצה מאות אנשים להתפנות משכונה בירושלים קרתה בגלל שתי פצצות תבערה. התגלה שהסיבה לשתי
שריפות יער קודמות בחודש שעבר גם היו נעוצות בבקבוקי תבערה.

אבל עבור מחלקת המדינה, זריקת בקבוקי תבערה לעבר היהודים הוא לא עניין גדול.

דוברת מחלקת מדינת
ג'ן פסקי טענה כי זריקת בקבוק תבערה היא לא טרור והביע את תנחומיה לתוקף שנורה בעת שיידה בקבוק תבערה ולאחר מכן נקבר עם סרט של החמאס. משפחות וייס ומשה אולי לא מסכימות, אבל רק מעטים מהם שרדו כדי לטעון את טענותיהם.

ובכל מקרה, הממשל לא מקשיב.

ממשל שיזם את שחרורן של המפלצות שהציתו את משפחות וייס ומשה אינו צפוי להחשיב את שריפת יהודים בעודם בחיים כטרור.
 
אבל ג'יהאד האש המוסלמי מתמקדם גם ביהודים שמחוץ לגבולות ישראל.

במונטריאול, סלימאן אל-מרחבי וסיימון זוגהייב זרקו בקבוק תבערה דרך החלון של ספריית בית ספר יהודי לפני פסח שהשמיד 15,000 ספרים. יוסף סנדוגה השליך בקבוק תבערה לעבר חלון של בית הכנסת אדמונטון בית שלום, אך העלה עצמו באש.

בשנה שעברה, בקבוקי תבערה הושלכו לעבר בתי כנסת בצרפת, גרמניה ובריסל. שנתיים קודם לכן, בהקדמה מבשרת רעות לטבח היהודים במעדנייה כשרה לפני כניסת השבת (שתוארה על ידי אובמה כקנאים ש"באופן אקראי ירו בחבורה של אנשים במעדנייה בפריז "), סופרמרקט כשר אחר הופצץ על ידי שני גברים בשחור. בשנה שעברה, הוא
לבסוף נשרף עד היסוד.

בעיר ניו יורק, שנה לפני 11 בספטמבר, מוסלמים זרקו בקבוקי תבערה לעבר בית כנסת ברובע הברונקס. "ניסיון שמקורו בשנאה להפצצת בית כנסת?" שאל הניו יורק טיימס. "או מסר שאינו במקומו המבקר את מדיניות ישראל נגד פלסטינים?"

מפתה לצמצם את הטרור האסלאמי כתגובה לתקומת ישראל, כפי שהניו יורק טיימס עשה, אבל מוסלמים לא התחילו לשרוף יהודים למוות במאה העשרים.

בית הקברות היהודי של אופרן הישנה במרוקו הוא שדה של אבנים שבורות ובודדות. בין כל הקברים המנותצים, נמצא אפרם של חמישים קדושים, יהודים שנשרפו למוות על סירובם להתאסלם בשנת 1790. באותה השנה בה יהודי ניופורט הודו לג'ורג 'וושינגטון על תפקידו בהנהגת אומה אשר "בנדיבות מאפשרת לכל את חופש הדת ", מוסלמים עדיין שרפו יהודים למוות בגלל דתם ואמונתם.

חמישים הקדושים של אופרן לא היו יוצאים מן הכלל. יהודי מרוקו, ואלה של מקומות רבים אחרים, חיו תחת חוק שקבע כי הם עשוים להשרף למוות לפי מילתו של מוסלמי.

בשנת 1875, כשאלכסנדר גרהם בל המציא את הטלפון, יהודים נשרפו למוות
תחת החוק האיסלמי באיראן. יותר ממאה שנה מאוחר יותר, איתולה ח'ומיני אמר לחסידיו, "הריגה היא סוג של רחמים ... לפעמים אדם לא יכול לעבור רפורמה, אלא אם כן הוא נחתך ונשרף ... אתם חייב להרוג, לשרוף ולכלוא את מתנגדיכם."

חומייני התכוון לכך פשוטו כמשמעו. תחילתה של המהפכה האסלאמית בשריפה בקולנוע רקס שבו טרוריסטים מוסלמים יצאו למבצע אותו ניסו לטפול על גורם אחר, נעלו את דלתות הקולנוע עקב חילול הקודש בו והציתוהו באש ברוצחם ארבע מאות איש.

זהו הלך רוח מוסלמי שמעולם לא נעלם.

אחד המחבלים המוסלמים שמאחורי הפיגועים בבאלי, שבו נהרגו יותר מ -200 בני אדם באינדונזיה, צעק, "אללה אכבר" ו"לשרוף את היהודים" לפני שנקרא גזר דינו.

פראים עורכים פולחן לאש בגלל הכח הקמאי ההרסני שלה. אם בשריפת ספרים, מבנים או אנשים, היכולת להרוס מהווה את התפיסה שלהם לחוויה רוחנית.  האיסלאם שטף תרבויות כמו אש, שרף אנשים וספריות, השמיד תפיסות ותרבויות, והותיר אחריו עבדות וייאוש.

האש בוערת שוב מעיראק עד ישראל. בקבוקי תבערה עפים אל תוך בתי כנסת בכל רחבי אירופה. השנאה הגדולה של האיסלאם בוערת בלבם של מיליארדי קנאים. המוות והאש יבואו בעקבותיהם.

אבל העולם רק מתקומם כאשר מוסלמים מתים. הוא לא מתקומם כאשר מוסלמים הורגים. כאשר מוסלמים שורפים יהודים או טובחים בנוצרים, הוא מושך בכתפיו וממשיך הלאה.



Leave your comment

Post a Comment

test

 

Copyright © 2010 סולטן קניש / דניאל גרינפילד | Blogger Templates by Splashy Templates | Free PSD Design by Amuki